הריצה המשותפת: מועצת גדולי התורה התכנסה בבית מרן רה"י | צפו

אבי רבינא ואיתי גדסי No Comments on הריצה המשותפת: מועצת גדולי התורה התכנסה בבית מרן רה"י | צפו

מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' התכנסה בבית מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א | מרן ראש הישיבה אמר בפתח הדיון: "זכינו לדבר מצויין. אחדות. זכות גדולה מאוד". יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני הצהיר: "אנחנו הולכים יחד עם אגודת ישראל בבחירות הקרובות בגלל שהבעיה של החינוך נפתרה" | תיעוד מיוחד

צילום: שוקי לרר
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מועצת גדולי התורה של דגל התורה התכנסה הערב (שלישי) במעונו של מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין ואישרה את הסיכומים לריצה משותפת עם אגודת ישראל בבחירות.

בתום הכינוס פורסם מסמך ובו החלטות מועצת גדולי התורה ובו נאמר בין היתר כי מועצת גדולי התורה מחזקת את ידי נציגי "יהדות התורה" בכנסת העומדים על משמר התורה מול ניסיונות רבים לכרסם בחומות הקדושה בהם תקנות הקווים הכשרים, קדושת השבת, וניסיונות ההתערבות בחינוך ילדי ישראל.

בין היתר נכתב בהחלטות המועצת, כי "המועצת מחזקת את ידי העמלים לפרנסתם הקובעים עיתים לתורה ולומדים כפי יכולתם ומחנכים את ביתם בדרך תורה והיראה".

חברי המועצת הכריעו כי סדר רשימת דגל התורה בבחירות תהיה: משה גפני, אורי מקלב, יעקב אשר, יצחק פינדרוס, אליהו ברוכי, דוד אוחנה, יצחק רייך ואברהם רובינשטיין. "המועצת מחזקת את ידי העוסקים להצלחת רשימת "יהדות התורה" בבחירות הקרובות" נכתב.

החלטות המועצת

רשכבה"ג מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א: "זכינו לדבר מצויין. שמחה גדולה. אחדות. דגל התורה ואגודת ישראל רצים ביחד. דבר גדול מאוד. אחדות. זכות גדולה מאוד".

video
play-sharp-fill

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני הצהיר: "אנחנו הולכים יחד עם אגודת ישראל בבחירות הקרובות, בגלל שהבעיה של החינוך נפתרה. הם יקבלו את המקום הראשון ברשימה ואנחנו נקבל את התפקיד הראשון, בשנים הבאות אנחנו נצטרך את הכל ללמוד מחדש בגלל שזה לא בדיוק מייצג את המצב הקיים".

צילומים: שוקי לרר



0 תגובות